Hälsan bestämmer



Alex Ferguson är 67 år nu och har varit med United i 3 årtionden, han hoppas på att det ska bli 4.
- Min hälsa kommer att diktera hur länge jag stannar i det här jobbet. Om min hälsa vore riskerad skulle jag på allvar överväga att sluta, säger han till The Daily Mail.

Trots hans framgångsrika karriär som tränare så vet han vad som verkligen är viktigas här i livet.
- Hälsan är det man ska värdera högst och vad du behöver skydda, därför att utan den kan du inte göra dig själv, din familj eller vad du gör i livet, rättvisa.

Igår förlorade United mot Aston Villa, man vet inte hur det har tagit på Sir Alex Ferguson men man vet att han kommer kämpa hårt för att vinna Premier League igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0