"Jag gör snart mål"

Sommarsigneringen från den franska klubben Bordeaux Gabriel Oberatn. Är säker på att han snart kommer göra mål inför hemma publiken på Old Trafford.



Obertan som spenderade sin första månader i Manchester vid sidan av planen skadad. Har nu börjat få speltid och kunnat visa upp de fina kvalitéer han besitter, och visar varför han var en av Europas mest eftertraktade talanger.


Obertan som missade ett gyllene läge att bara peta in bollen i mål, i sin debut mot Blackburn. Har alltså fortfarande inte gjort mål för United, trots sina nio framträdanden.


"Jag hoppas att jag snart gör mål" sa den franska u21 stjärnan.


"Det är möjligt, jag hade chansen att göra mål mot Blackburn"


"Jag vet att jag behöver jobba på mina avslut, men jag har potentialen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0