Krasic kommer inte att säljas i januari



Förmodligen skulle Krasic säljas till ett bättre lag nu i januari men han agent säger att det är ett missförstånd.

Milos Krasics agent har nekat att serben är till salu i januaris transfermarknad. Dejan Joksimovic har också stora lag varit intresserade av tex Man United, Man City och Chelsea. Joksimovic har dock berättat att han inte vill bort än.

"Unfortunately, I was badly interpreted," he said.
"I didn't say that he will go to England. I said that only the English clubs are able to pay the money that CSKA is asking for Krasic.
"The situation is completely different.
"CSKA will not sell him until next June. That is what they have told me, and believe me, it will be like that."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0