Scholes är inte säker om framtiden



Veteranen Paul Scholes har planer på att sluta spela fotboll, men han är inte säker än.

Den 35-åriga mittfältaren känner att han inte kan prestera lika bra längre på den höga nivån i United. Antingen så ska han spela i en lägre division eller sluta helt.
Efter matchen imot West Ham United så sade Scholes:

- Jag spelar inte min bästa fotboll och känner att jag inte bidrar lika mycket som jag skulle vilja göra. Jag spelar inte lika ofta och  regelbundet som tidigare.
- Det är klart att jag funderar över framtiden i den situationen jag är i, men jag är inte säker över hur jag kommer att göra. Jag tar ett beslut efter denna säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0