Varning till Hargreaves

Englands landslagstränare Fabio Capello säger att om inte Owen Hargreaves är tillbaka i United spel så kan han glömma VM i Sydafrika.

Owen Hargreaves har börjat att träna igen för Man United efter en svår knäskada och 14 veckors rehabilitering. Dock räcker inte träning utan han måste också få spela för United annars blir det inget VM.
- Jag pratade med honom (Hargreaves) för två månader sedan, jag träffade honom och han var precis redo att börja träna, men nu är han inte frisk. Han har sex månader på sig att komma i bra form och han behöver spela, säger Capello till Sky Sports.

- Jag kommer att välja spelare som är friska i maj och spelare som spelar alla matcher. Jag tror att han kan vara redo för truppen eftersom att han har god tid att komma tillbaka - men som sagt, han behöver spela. Om spelare inte spelar så kommer de inte med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0