Berba tillbaka i form



Dimitar Berbatov har bekräftat att han är redo för spel efter en kort skadotid.
Berba har missat de 2 senaste matcherna för att han fick en smäll på sitt knä i 2-0 vinsten mot Blackburn Rovers.
Han missade matchen mot Moskva som slutade 3-3 och matchen mot Chelsea som United förlorade med 0-1.
Nu har 28-åringen skakat av sig skadan och ska spela för sitt land Bulgarnien i matchen mot Malta.

Jag fick en spark på mitt knä i matchen mot Blackburn och då behövde jag lite behandling och att jag skulle ta det lugnt, men jag är okej nu och är redo att spela mot malta, i malta, sade han till journalister.
Berba kommer att vara tillbaka i spel i matchen mot Everton hemma på lördag.
Berbatov har planerat att slå mål rekord mot Malta.
Jag hoppas på att göra många mål med hjälp av mina medspelare, sade han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0