Lämnar för gott




Den 22 årige Danny Simpson är på lån i Newcastle och han har bara missat 5 matcher för newcastle hittils den här säsongen.
Han har varit utlånat tidigare till Ipswich och Blackburn under de senaste två och ett halvt år, och nu förstår han att det är dags att lämna Old Trafford och Manchester United.
När hans kontrakt löper ut i januari så vill han inget hellre än att flytta till Newcastle.

"Självklart, jag njuter av min fotboll här, och om jag gör tillräckligt bra för att få ett erbjudande, så jag anser det, eftersom jag njuter av min fotboll just nu, sa han till Sunderland Echo.

"Jag vill bara få så många spel under mitt bälte som jag kan fram till januari. Jag har ingen aning [Vad kommer att hända i transferfönstret] - Jag ska bara ta det spel av spelet.

"Det är skönt att vara önskade och det vore trevligt i slutet av lånet spell för Chris [Hughton, chef] och all den personal som säger att de vill att jag ska stanna.

"Förhoppningsvis kommer mina föreställningar garanterar det. Vill du spela på lördag eftermiddag och jag är inte annorlunda.

"Jag har varit i och kring olika klubbar. Jag hade en spell där jag inte spelade och var på bänken [at Blackburn] och jag har haft tillfällen då jag spelade och jag vet vad jag föredrar.

"Du vill träna måndag till fredag och spela på en lördag. Det är bara jag och hur jag är."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0