Rooney ska slå sitt målrekord


Wayne Rooney

United anfallaren Wayne Rooney behöver bara göra 3 mål till den här säsongen för att slå sitt målrekord.

Förra säsongen gjorde Rooney 23 mål och förhoppningsvis slår han det i år.
– Jag blir väldigt besviken om jag inte (slår rekordet) för jag har förhoppningsvis ytterligare 20 matcher kvar att spela. Jag kommer inte bli glad om jag inte får mer än 23, säger Rooney enligt The Sun.

Sir Alex Ferguson förklarar att Rooney alltid har varit en viktig spelare för klubben.
– Han har alltid varit en viktig spelare för oss, från det ögonblicket han kom till klubben. Han blir aldrig utelämnad. Utan tvekan var dessa fyra mål höjdpunkten för mig, säger Sir Alex.

Även Phill Brown, tränare i Hull, är förtjust i 24-åringen efter gårdagens uppvisning.
– Jag måste säga att han är en av de bästa anfallarna i världen just nu, säger Hulltränaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0